تکنولوژی پایین، تنها علت باخت احمدی نژاد در مجلس





 احمدی نژاد در اقدامی حساب شده جهت افشاگری و بی آبرو کردن علی لاریجانی در مجلس و از میان برداشتن وی - یکبار برای همیشه - با دست پر به مجلس استیضاح رفت. اولتیماتوم ها را از قبل داد و یک روز تمام جلسه پارلمان را تحمل کرد.
نواری که او در دست داشت یکی از بهترین مدارک برای خاتمه دادن به سلطنت برادران لاریجانی در جمهوری اسلامی بود.

اما متاسفانه کیفیت پایین صدای پخش شده، تمام برنامه او را به هم زد. چرا که نتوانست با پخش فیلم و صوت برادر لاریجانی در مجلس، نمایندگان را میخکوب و متوجه آس رو کرده اش بکند و شلوغی بیش از اندازه و پیش بینی نشده نمایندگان حامی لاریجانی هم کل برنامه او را به هم زد.
از اینجا بود که نقشه احمدی نژاد به  دلیل کیفیت پایین تکنولوژی اش خراب شد و علیرغم دست و پا زدن های بسیار و تعریف ماجرا از زبان خودش،  بازی برده را باخت و با عصبانیت و دست خالی از مجلس بیرون رفت. ( گفته اند "عطر آن است که خود ببوید   نه آنکه عطار بگوید"!).

اگر نقشه اش عملی میشد و میتوانست جو مجلس را بدست بگیرد و بشوراند علیه لاریجانی، هم در مقابل ملت سربلند میشد و هم در نظر خامنه ای محبوب تر به نظر میرسید و در ماه های پایانی دولت هم در فضایی بدون رقیب جدی می تاخت.
اما تنها تلاش احمدی نژاد -تعریف داستان رخ داده از زبان خودش-  نه تنها وضع را بهتر نکرد بلکه جو مجلس را علیه او برگرداند و چون نتوانست ضربه کاری -و نهایی- را به لاریجانی بزند که او را گیج کند و از میدان بیرون کند، لاریجانی زخم خورده بازگشت، تمرکز کرد و ضربه ای مهلک را به او زد.
احمدی نژاد در جلسه استیضاح مغلوب لاریجانی نشد بلکه مغلوب نوار بی کیفیت و اجرای بد خودش شد. و بخاطر همین هم لحظه به لحظه میدان را واگذار کرد و با عصبانیت، تمرکزش را از دست داد.

احمدی نژاد اما، همچنان مقاومت خواهد کرد مثل انتشار فیلم ماجرا در یوتیوب. و سعی خواهد کرد بدون توجه به اتفاق افتاده همچنان کنترل بازی را در اختیار بگیرد، اما دیگر آن فرصت طلایی برای ریشه کن کردن لاریجانی ها و به تبع آن ها دامادشان- مطهری فرزند- را از دست داد.

بجز دعواهای دنباله دار احمدی نژاد و برادران لاریجانی، تنها مورد جذاب پیش رو، شکل برخورد آیت الله خامنه ای با این قضیه است که دیر یا زود رخ خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست: