چند نکته از صحبت های جناب خامنه ای!


گرچه صحبت های آیت الله خامنه ای تکراری و بر اساس "حرف مرد یکی است" بود. اما چند مورد بامزه داشت که تیتر وار بیان میکنم:

1. قدمت آیت الله در قدرت اینقدر زیاد شده است که دولتمردان امریکا رو " نو به میدان آمده ها"! خطاب میکنه! بنده خدا فکر میکنه چند ده سال در قدرت موندن باعث افتخاره! (حکومت دیکتاتوری چه شکلیه؟)

2. بنده خدا یا اشتباه براش ترجمه کردن یا کلا بدلیل کهولت سن متوجه نمیشه که مذاکره برای نشان دادن "حسن نیت" نیست. مذاکره رو انجام میدن که شاید بشه "مشکلی" رو حل کرد. البته این در مورد بشر امروز صادقه که مشکلاتش رو با حرف زدن حل میکنه نه با چماق!
البته فکر کنم ایشون هنوز فرق "مذاکره" و "گپ دوستانه" رو متوجه نمیشه که مذاکرات هسته ایمون هم اینطوریه.

3. برای اولین بار از زبان آیت الله خامنه ای شنیدم که پیشنهاد مذاکره یعنی "فروختن ژست ابرقدرتی"! نگو من خودم چه ابرقدرتی بودم از بچگی!

4. ما که سنمون قد نمیده، ولی وقتی آیت الله خامنه ای میگه "امریکا در 60 سال اخیر به هیچ کدام از وعده ها عمل نکرده" من شخصا باور میکنم. و میفهمم چرا اینقدر با روسیه و چین روابط نزدیک داره. چون روسها هنوز 30 سال بیشتر نیست که به وعده هاشون عمل نکردن و امریکایی ها 60 سال البته چین هم کمتر از 10 سال هست. حالا شما باشین به کیا بیشتر اعتماد میکنین؟!


هیچ نظری موجود نیست: